Jag har startat en blogg

Den absolut största anledningen varför jag gjorde så är nog för att min dagbok håller på att ta slut. (vilket inte är okej, vi har hunnit bli så goda vänner.)
Men därför kan jag skriva av mig lite här. kanon.
Idag vaknade jag i en liten 70´säng i Vega. jag var nämligen barnvakt igår. Jävligt nice att tjäna pengar på att plaska med händerna i vatten och titta på barnprogram för att sedan (när pojken somnade vid 19) laga mat, äta choklad, glass och titta på tv.
Vid elva idag var jag skridskoskoletränare. Det är kul att säga åt barn vad de ska göra, att ha den högsta makten, och bli som någon form ängel på isen. Men jag är egentligen inte alls speciellt förtjust i barn.
jag har förnärvarande blåa hårtoppar. Det gillar jag jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0